Monday, January 28, 2013

Avokaadoleivakesed

Hommikusöök on igas minu päevas väga olulisel kohal, ilmselt seepärast ma nii palju sel teemal kirjutangi. Hästi oluline on hommikuks midagi tervislikku süüa, sest see määrab ära, milliseks kujuneb terve su ülejäänud päev. Et energiat jaguks, mõte töötaks ja tuju hea oleks, on päeva vaja alustada puhta vee ja korraliku vitamiinirikka hommikusöögiga. Vot nii :)

Täna hommikul tegin avokaadovõiet. Avokaadod ostsin juba nädal tagasi, sest võide tegemiseks peavad nad piisavalt küpsed olema. Kuue leiva jaoks läks mul üks hästi suur avokaado, üks purustatud küüslauguküüs, sidrunit ja soola. Kuna avokaado ei olnud siiski nii pehme, et teda kahvliga võiks segada, siis kasutasin ma selleks saumiksrit. Valmis möksi määrisin röstitud teraleivale. Kõige kõigem mu meelest on Vändra teraleib, sellel on nii hea krõmps koorik, seest pehme ja seemned ka kuidagi mõnusamad kui teistel samalaadsetel. Avokaadovõie koos krõbedate teraleibadega oli taevalik, nii kreemine ja maitsev. Sellest hommikusöögist saime me piisavalt kasulikke rasvasid ja vitamiine, eeskätt E-vitamiini :))



No comments:

Post a Comment