Sunday, July 22, 2012

Päike ja pühapäev

Juba teine rannapäev sel nädalal ja asi pole üldse vaid ilusa päevituse saavutamises, mere ääres lihtsalt on nii hea ja vabastav olla. Täna olime Jaanusega kahekesi. See pidigi nii minema, et meie esialgne plaan, Jõhvi sõbrale külla sõita, läbi ei läinud. Selle asemel saime ennast enne uue nädala algust mõnusasti välja puhata. Muuseas, mitte kunagi ei tasu muretseda, kui asjad ei lähe nii nagu planeeritud, nad võivad alati minna veelgi paremini :)

Seekord tegelesingi päevitamise asemel rohkem raamatu lugemisega, mitte et neid kahte ei saaks ühendada :D. Ma pole kunagi suurem asi raamatusõber olnud, minu varasem lugemine piirdub kooliaegse kohustusliku kirjandusega, kuid nüüd olen selle tegevuse enda jaoks avastanud. Raamat, mida hetkel loen - Merit Raju "Hingele Pai" - on mulle kui Piibli eest. Tõeline hea tuju raamat, eluõpik, milles juttu tervisest, toidust, joogast jms. Joogat muide tahaks ka ise kunagi proovida. Kuna varasemad kokkupuuted puuduvad mul täielikult, siis otsustasin pikutamisele pausi teha ja mõningad harjutused järele proovida, noh et vähegi aimu saada, mida see kõik endast kujutab. Jaanusel õnnestus salaja minu päikesetervitus pildilegi saada:




Kui ükskord juba tõsisemalt jooga peale mõelda, siis tuleks kindlasti minna vastavale kursusele. Seal õpid erinevaid harjutusi, hingamist ja kõike muud sinna juurde kuuluvat tegema nii nagu on õige.

Õhtul, nagu ikka, ühed mustikasmuutid. Seekord ei viitsinud väga kaugele korjama minna, sain pool liitrit juba oma maja eest männipuude alt kätte. Õunamahla asemel lisasin koorejäätisele ja mustikatele nüüd hoopis piima, maitses veel paremini.

Lõpetuseks justkui kirss tordil - sushiiiiiii koos ühe 10 aastat vana romantilise komöödiaga.



Sushihullus on vist praeguseks kogu maad tabanud, enne kui ma ise proovisin, arvasin, et tegemist on lihtsalt mingi uue moega. Esimest korda sushit valmistades ja süües mõistsin, miks seda toitu armastatakse. Nii väga maitsev, tervislik ja olenemata kui palju tahes süüa, ei tee kõhtu kunagi liiga täis. Eriti hea just seltskonnas ja kasvõi terve õhtu jooksul, see ei jahtu ju ära ega midagi.

No comments:

Post a Comment