Sunday, March 16, 2014

Oapasteet ja avokaadovõie

Avokaadovõie on juba pikalt minu  kõige kõigemate hulka kuulunud ja sellest on siin loomulikult varasemalt ka juttu tulnud. Oapasteet on seevastu aga täiesti tutikas avastus ja vist ka viimase aja geniaalseim. Olen seda kahe nädala jooksul juba 3 korda valmistanud. Niiii lihtne ja niiiiii maitsev! Ma tean, ma ütlen seda peaaegu iga retsepti kohta, mis siin postitamist väärib, kuid see nn "pasteet" on lausa fantastiline! :) Algupärast retsepti nägin Terevisioonis, kuid nagu ikka, viisin sisse ka paar omapoolset muudatust :)

Niisiis:
- 2 purki valgeid ube
- päikesekuivataud tomateid
- oliiviõli
- Santa Maria "Vahemere ürdisegu"

Oad loputasin hästi põhjalikult külma vee all ja pistsin blenderisse. Tomateid panin vist 5 või 6 tükki, siis mõnuga oliiviõli ja maitse järgi ürdisegu. Natuke vett lisasin ka tegelikult, et õli vähem läheks. Originaalretseptis kasutati seda sama õli, milles kuivatatud tomatid sees on ja vist isegi tervelt pool purki. Nii et võib ka sedapidi :) Külmpressi oliiviõli on tervislikkuse apsektist lihtsalt veidi parem valik.

Avokaadovõide retsepti viskan ka kiirelt siia vahele:

- 1 suur või 2 väikest hästi hästi küpset avokaadot
- pisike küüslauguküüs (purustatud või riivitud)
- sidrunimahla
- soola-pipart

Kõik kahvli või saumiksriga segamini.


Oapasteeti ja avokaadovõiet saab leivale määrida või hoopis dipikastmeks teha. Mulle meeldib maisileivakestega süüa, väga nämm :)


No comments:

Post a Comment