Sunday, February 23, 2014

Minu martsipanid :)

Eks mul on natuke häbi ka, et viimasest postitusest juba 2 kuud möödas on :/ Eriti kuna teemasid, mida jagada, on tegelikult palju ja ohh milliseid põnevaid ning tervsilikke retsepte ma vahepeal veel katsetada olen jõudnud.. :) Alustuseks panen kirja ühe eriti lihtsa ja ERITI magusa! :))

Sirvisin eile ajaviiteks Toortoidu retseptiraamatut (seal on niii nii ilusad pildid) kuni sattusin martsipanipallide peale. Tundus lihtne retsept olevat, sest koostisaineid on vaid 3 - madlid, mesi ja kookoshelbed. Mandlid võib ka ise peeneks jahvatada, kuid kuna mul pole kodus ühtegi niisugust aparaati, millega seda teha, siis kasutasin valmis mandlijahu, mis mul jõuludest järgi jäi. Seda müüakse vist peaaegu igas poes, Prismas kinldasti.

Niisiis, retsepti järgi peaks 100 g mandlite kohta 5 spl vedelat mett minema, kuid mina panin kuskil 3 spl ja nad juba tulid megamagusad ja hästi mesised. Et ma mett panin vähem, siis lisasin juurde natuke kooosrasva. Segasin kahvliga enamvähem ühtlaseks ja mätsisin väikesed pallid. Iga palli sisse panin 1 mandli ja peale kookoshelbed. Valmis! :)

No comments:

Post a Comment