Tuesday, July 30, 2013

Vaarikal

Nii väga ootasin ma aega, mil mustikad valmis saavad ja kui see hetk ükskord kätte jõudis, olin natukene pettunud - kuivade ilmade tõttu on nad vähemalt minu kodu ümbruses nii pisikesed, et paari smuuti jagu korjamiseks kulub oma tund aega :( Talvevarude tarvis läheks siis ilmselt terve pikk päev ja seda mul hetkel kahjuks kuskilt võtta pole..

Õnneks on siiski minu sügavkülma üks sahtel juba marju täis, sest üleeile lubati mind heade sõprade juurde VAAAARIKALE :))) Ülepea kõrguvad põõsad olid roosadest mammudest lausa lookas ja marjad ise nii suured ja magusad. Kui tavaliselt on vaarikate hulgas päris palju ussitanud marju, siis seekord leidus vaid üksikuid. Niisiis sai suur kauss üsna kerge vaevaga täis :)

Ei teagi nüüd kohe, kas mu lemmikud on endiselt mustikad või hoopis vaarikad, värskelt korjatud marjad on lihtsalt nii ülemõistuse maitsvad.


No comments:

Post a Comment