Thursday, May 2, 2013

Greibi-apelsini vahepala

Üldlevinud arvamus on, et päevas peaks olema 5 toidukorda, et on kasulikum süüa tihedamini ja väiksemaid koguseid.. Mina ausalt öeldes söön ikkagi 3 või siis maksimaalselt 4 korda päevas ja korralikult :D Ma ei viitsiks nii tihti süüa ja tegelikult pooldan rohkem seda tõekspidamist, et kõht peaks vahepeal ikkagi tühjaks ka saama, sest siis kui ei ole midagi parasjagu seedida vaja, hakkavad rakud tegelema puhastusega! See on ka üks neist põhjustest, miks meie organism magades taastub ja miks ei ole hea minna täis kõhuga magama ;)

Mõnikord aga siiski tahaks mingit vahepala, näiteks kui õhtusöögini veel aega, kuid kõht kuidagiviisi juba liiga tühjaks saanud. Minu uueks lemmikuks on saanud Jaanuse vana lemmik - kohupiim greibi ja apelsiniga. Tundub nii tavaline ja lihtne, seepärast ma natuke ka kohendasin seda "retsepti". Tegelikult ma üritan piimatoodete tarbimist vähendada, kuid ma ei usu üleliia kiiretesse muutustesse, nii et üks väike kohupiim siinkohal kindlasti paha ei tee. Aga see selleks, kõige kõige olulisem on valida kõrge rasvasisaldusega kohupiim, sest selline on kõige naturaalsem. Mingid 1% pastad on jama. Kasutasin Saida farmi 12% kohupiima, see on tehtud pastöriseerimata mahepiimast, nii et parim. Teiseks ma ei kasuta mingil juhul magusaks tegemiseks suhkrut, hoopis banaani ;) Lisan järgemööda saumiksriga segades, kuni piisavalt magus. Veel segan hulka kaneeli või toorkakaod või mõlemat, siis ei peagi nii magus olema, sest need annavad ka head maitset. Lõpetuseks kuhjaga greipi ja apelsini peale, väga nämm :)



No comments:

Post a Comment